0

Across The Universe

Hep yalnış zamanlarda yalnış filmler mi izlenir?



Hayatım boyunca, "tekrar tekrar izlemek" istediğim filmi bekleyip durdum.

"Tekrar tekrar okumak" istediğim kitap arayışı bundan 10 yıl önce Catcher in the Rye'ı bulduğumda - daha doğrusu o beni bulduğunda- son bulmuştu. O zamandan bu yana 4, 4,5, 5 kere okuduğum ve zaten çok sağlam olmayan kitap; kapağının sağ üst kısmı noksan halde şu an kardeşimin başucu kitabı olarak hayatını sürdürüyor... Zaman zaman yığınların arasında gözüme çarpıyor; ve eskidikçe, yırtıldıkça daha değerli hale geldiğini düşündürüyor bana. Yıllar içinde daha gerçek hale geldi.

Giriş cümlesini, hatta giriş paragrafını ezberlediğim bir kitap bulmuştum, ama başucu filmim gelmek için bugünü bekliyordu. "Is there anybody going to listen to my story" dediğinde, "dinleyeceğim... ve bir değil çok çok kez " diyecektim. O an. Bilmeden. Henüz bir kez bile dinlemeden.

Önceki muhtelif hikayede ne oldu?
Müesseselessness

0 yorum: